Followers

Monday, March 5, 2007

dreaming of Tuscany

Hebben jullie dat nou ook? Het is koud, het regend en je zit maar te dromen van je laatste vakantie.

Heerlijk warm weer, nou ja warm? Het was 40,5 graden!
Heerlijke omgeving.
Heerlijk eten en drinken.
Weer na 2 jaar je italiaanse vrienden ontmoeten.
Dit is genieten!

Met deze beelden krijg je de zomer weer in je hart.

Nu weten jullie ook waar mijn nikname Toscania vandaan kommt. Ik ben gek op Toscane en het is als of mijn hart open gaat als ik er ben.
Misschien heb ik daar wel eens geleefd. Wie zou het zeggen.
Posted by Picasa

5 comments:

Anonymous said...

Heerlijk om mee te genieten van je dromen. krijg al helemaal zin in de zomer.

Anonymous said...

Ik kan me voorstellen dat je hier van droomt Angelika:-)) Alleen die temperatuur is me ff te heftig.

Anonymous said...

Hallo Angelika,

ich träume auch schon vom Sommer, und die Zeit wird jetzt sicher schnell vergehen ;-)

ich "tagge" dich und hoffe du spielst mit. Schau in mein Blog !
Gruß
Sabine

Anonymous said...

Adriana

Hai Angelika,
heerlijk gewoon, en je ziet er ook geweldig uit en heerlijk genietend van alles.
Wil ik ook wel heen pffff zalig....

Anonymous said...

Ich träum mit. Bei der Collage bekommt man hunger (zum Glück habe ich grad gegessen) und Lust auf Urlaub.