Followers

Tuesday, February 2, 2010

Two of a kind

Het thema voor deze uitdaging was ruitjes.

6 comments:

Cath Wilson said...

Great artwork and I love the way you've repeated the 'two of a kind' motif and the diamonds :)

Maureen said...

Fabulous artwork Angelika...love your blog.

Also thank you so much for taking the time to leave a comment on my blog.

Maureen x

http://truutske.blogspot.com said...

Ik ken deze challenge niet...maar wat is dit 'n ontzettend leuke creatie. Prachtig die 2 mannekes in hun geruite kledij. De achtergrond past er ook helemaal bij. Goed joh!!!!

Paulien said...

Wauwww Angelika, helemaal tegek.
Zag 'm al op Yahoo!

Anja Nicolai said...

Hoi Angelika,

Je kent me niet, en toch misschien ook wel, van naam dan. :-)

Marion Bergsma, heeft het "altijd" over Angelika, samen stempelen en ik ken jouw dus (nog) niet persoonlijk alleen via verhalen, waarschijnlijk ken je mij ook zo.

Afgelopen zaterdag heb ik een blog gemaakt en ja hoor Marion volgde ook, we wilde dit al langer maar ja het moet er even van komen, bij Marion zag ik een reactie staan van jouw dus effe kijken en ja hoor nu heb ik ook een gezicht bij de naam.

Natuurlijk even je blog bewonderd en al je creaties, zag ook dingen terug komen die ik bij Marion ook gezien heb, erg leuk allemaal.
Je maakt prachtige dingen en veel variatie, dus ik ben natuurlijk volger geworden.

Liefs Anja

Sija said...

Schitterend Angelika!